maanantai 20. huhtikuuta 2009

Tuntien loppumisen kääntöpuoli

Kansalaisopiston tuntien loppuminen vaikuttaa mielenkiintoisesti ajankäyttööni. Jotenkin ajattelin, että minulla on aikaa vaikka mihin, kun säännöllinen ajansyöjäni jää tauolle. Niinpä olen sopinut tälle ja seuraavalle viikolle kaikki ne asiat, mitä en ole aikaisemmin ehtinyt. Seurauksena tästä luovasta ajattelusta on se, että minulla on pariksi viikoksi suorastaan mielipuolinen kalenterin täyttöprosentti. Hyvä minä, eikö ihminen koskaan opi?
Eilen suunnittelimme yrittäjäystäväni kanssa tapahtumat, joihin osallistumme loppuvuoden aikan. Muutama, noin 8-9 tapahtumaa loppuvuoteen sopii. Ennakoimaan joudun melkoisesti kesän aikana, jotta saan tarpeeksi tuotteita joulunajan tapahtumiin. Minulla kun on syksyllä opetustunnit kiivaimmillaan. Itseruoskintaa joudutaan käyttämään runsaasti. Toivottavasti läheiset pysyvät terveinä, eikä arki muutenkaan selätä.

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mä huomasin kanssa, että lomautus viikoille tuli järkättyä kaikki mahdollinen eikä sitten rentoutunut yhtään...melkein iski stressi koko ajan menemisestä...nyt otan rennommin:)

tiiu kirjoitti...

Heidi, Lepoa ja rauhaa sitä kaipaa kaikki :)