sunnuntai 30. joulukuuta 2007

Työn teosta kiinni

Tuokaa se talvi takaisin, ei tällainen pohjoisen kasvatti jaksa monta kuukautta vesisadetta. Pimeys on tosi läpitunkeva ja kosteus tuntuu imevän viimeisenkin valon kajon. Tahtoo tehdä lumiukon, malli on jo pöydällä odottamassa.


Minä sitten olen ottanut todella asiat loman kannalta. Eilen sain hivenen suunniteltua värjäys- ja kankaankäsittely kurssin runkoa sekä etsittyä kätköistä erilaisia malleja. Vapaa aika muuten on mennyt lusmuiluun, muutama kirja on tullut luettua. Tami Hoag ja Tess Gerritsen ovat saaneet minun jakamattoman huomioni. Nyt näyttää siltä, että eilen illan sisustuslehtien selailu voi pikkuhiljaa hivuttaa minua pelkästä suunnittelusta tekovaihteelle. Päässä alkaa pyöriä hivenen muitakin juttuja kuin se mistä saisi lisää suklaata.
Tosiasiassa suunnitelmissa on yksinkertainen tarjotin ja enkeli maskotti. Keksin ehkäpä käytön niille 65: lle turkoosille lasihelmelle. Seuraava myynti tapahtuma on reilun kuukauden päästä ja sinne pitäisi nyt alkaa tekemään tuotteita minkä ehtii. Jotain uutta ja tuoretta tietysti. Tämä tapahtuma on siitä mukava, että se on lähellä ja itse on ollut sitä viime vuonna ensimmäistä kertaa pykäsemässä pystyyn. Toinen kerta kyllä tuo paineita, koska viimeksi tuli kehuja niin ettei tämä kerta saa olla huonompi. Onneksi ei itse ole kokonaan vastuussa vaan meitä on iso sakki joka yrittää pistää paremmaksi.
Ideoiden saamiseksi kaivoin jo kirjahyllystä ystävältä saamani solmukirjankin, kaikki keinot täytyy koittaa.

2 kommenttia:

arleena kirjoitti...

Odotan postausta sitten, kun lasihelmistä on vamistunut tuotteita tai tuote. Nimittäin minulla on helmiä, puuta ja korallia, olen miettinyt mitä niistä tekisi. Muuta kuin koruja.

tiiu kirjoitti...

Ensimmäisenä saat tietää :)
Olen pyöritellyt ajatuksia ja vanhastaan tiedän, että kyllä se ajatus sieltä pamahtaa tai puristautuu ulos. Jotain muuta kun koruja on tulossa.